Nu är dagen borta!

Morsning!
Åt minstonde halva dagen har jag sovit bort, jag HATAR att vakna sent,
och jag som la mig ganska tidigt för en gångs skull!
Kanske är för att jag vanligtvis lägger mig 3 och vaknar runt 8-9,
så min kropp kanske behövde lite sömn? :)
Morgonkaffet var godare än vanligt, gick ut på balkongen för att röka
och njuta av mitt kaffe men det gick INTE! Svinkallt ute!
Ser ut som att solen kommer lite senare? I hope so..
Fick bara i mig 4 öl igår, sen blev jag seg som bara den.
Låg i soffan och glodde på en Bond film haha neej jag hatar Bondfilmer,
vad rutten den var! :P
-
När Lollo var här igår så sa hon att Nelly hade massa REA,
så jag gick inte direkt och klickade hem 2 par skor! 300:- för båda, plus 50:- rabatt!
VILKET BRA PRIS! :) För att komma åt REAN ska du slå in koden jippie

LOVELY





Kommentarer
Postat av: simone

sv: hallå pudding! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Gör du något spännande nu? Själv tittar jag på "Are you smarter than a fifth grader?" har du sett det? Haha känner mig dum ibland ;D

2010-04-18 @ 13:11:31
URL: http://fattybom.se
Postat av: wictoria

nu vart jag sjukt sugen på skooooor :-O

2010-04-18 @ 13:17:45
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Vad fina :)

2010-04-18 @ 13:58:29
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: evelina

fan vad fint det är med rea;);)- men ursäkta hatar fittor som är i vägen haha;) nu var jag grov- lite väl grov. Men skönt att du håvade in han, äå vem fan blir inte omogen. Bara att hon är 28, jag känner mig inte bara 7 år yngre utan suuuper liten. Han däremot är bara 2 år äldre än mig, så vi borde ju matacha bättre höhöhö;);) men jag kanske ska börja knuffas då, det funkade ju för dig hahaha;)(;)



nagellacket lär följa med hem snaaart,:)

2010-04-18 @ 14:31:33
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: lelle.wh

kan du gå i dessa styltor, ja skulle slå kullerbytta direkt.

2010-04-18 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0