Gamla skolkort och hårfärger!

Ibland undrar jag hur fan jag tänkte?
Hahaha, det är jag nog inte ensam om att tänka!
Tur att jag inte hittar bilder på alla hårfärger jag haft,
typ som dom skrikrosa slingorna jag gjorde i 7:an, haha!
Har verkligen haft hur många olika färger som heslt,
men jag trivs verkligen bäst i min naturliga hårfärg!
För er som inte visste det, eftersom att jag blonderar mig
tror folk att jag kanske är brunett eller råttfärgad annars,
men icke, jag är en äkta blondin!
Och precis lika smart om inte smartare än andra ;)
haha ne skämt och sido, här är lite bilder...

Lekis!

Men gud! Linda, Jag & Frida :D haha!

 7:an, Jazzbyxornas tid haha!

8:an & 9:an, herregud säger jag bara!

Gymnasiet, 2:a eller 3dje...

Mörkbrun/brunsvart kan jag faktiskt tänka mig igen, det passar jag i iallafall!
Haha jaa man ser ju att jag knubbade till mig genom åren,
sen när jag slutade gymnasiet så rasade plötsligt vikten, jag växte väl på längden eller nåt? ^^
Och nu är jag mitt emellan, ALLTID mittemellan s/m, 36/38, och
till och med på skor är jag mittemellan! haha, jag får nog börja runda neråt om jag ska bli nöjd :)

Är nöjd med håret i alla fall! Alltid nåt ;)


Pusstja hörs sen ;)





Kommentarer
Postat av: Girly

Tack sötis.

Vist är set skoj att titta på gamla bilder, vilka hårfärger & frisyrer man haft;P



Puss Girly

2010-04-16 @ 11:16:30
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: froidan

Haha men guud vilken bild på oss ;P HAHA!

<3<3

2010-04-16 @ 11:32:45
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: evelina

hahahahaah jag minns jazz byxorna- var väl på den tiden någonstanss där killarna körde på buffalos lr vad detheter hahah- fina tider ;)



men lila säger du? jag kollade just på de- fy fan smoking hot ju;)- solen gör ju allt, vem kan kalga på livet nu? ingen. Ha en underbar dag darlo<3

2010-04-16 @ 12:06:28
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Linda Nygren

hahahahahahahaha så SNYGGT kort ;) <3

2010-04-17 @ 09:35:52
Postat av: regina

Du är så fin som du e Sandra.. Behöver inte gå ner nåt

2010-04-17 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0