En underbar dag!

Godmorgon!
Dålig update igår, men jag kände att sitta vid datorn och
glo på FB eller blogga en dag som påskafton kändes ganska tråkigt.
Idag däremot så tänkte jag slänga in lite fler inlägg och
någon dagens outfit lite senare.
Här har jag inget bra ställe för kameran att stå så jag kan ta med självutlösare,
så jag får be Patrik fota mig sen :)
Hahaha och igår så sa Danne att han tyckte att jag hade blivit tjock!
Haha ok, hm nog för att jag är viktnojig och alltid har tankarna
på att JAG MÅSTE gå ner i vikt och grejer så tog jag faktiskt inte åt mig,
men fortsätter jag slappa som jag gör så kommer jag nog bli det där ordet snart! :P
Och stressen är ju här nu eftersom det är inte lång tid kvar tills
man ska vistas i bikini
, inte fan tänker jag gå och gömma mig i sommar, nepp!
Lite nyttigare mat och promenader kommer nog att göra susen..
Kom på nu att jag har glömt att tagit alla mina nyttiga tabletter på en vecka!
Vet inte vart dom är, måste leta i lådorna!

Just nu på balkongen: Solen börjar kika fram! :)
Är blek som ett lik och har fått en finne på läppen.. haha


Kommentarer
Postat av: Sarah

Den där jävla Danne kan ju slänga sig i väggen!

Tjock är det sista du är!! Du är så snygg, fin & läcker så du behöver inte oroa dig över beachen!! <3



Får jag & Anders komma & hälsa på er snart ? :D

2010-04-06 @ 10:38:51
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0