Den gången man verkligen vill ha med sig Kameran...

Godmorgon!
Vilket härligt väder
, toppen eftersom syster Emelie kommer idag,
då kan hon hålla mig sällskap på balkonegn :D (om hon är intresserad av att sola?)
Vi var ju som sagt inne i stan igår, i 9 timmar!
Jag var riktigt slut när vi kom hem, men strax innan vi åkte så gick vill till
en Restaurang/Pizzeria och delade på världens godaste pizza, jag skojar inte
den var hur god som helst! Vi kommer definitivt att käka där fler gånger!
Dom tände ljus vid bordet och var jättetrevliga, såna stunder vill man ju ha med Kameran
och ta massa kort, men självklart så hade jag inte med den,
det var nog enda gången jag glömde kameran :/
-
Jag ska strax knata iväg till Ica och köpa Kaffe, känns segt.
Men det måste jag för jag klarar mig inte utan mitt morgonkaffe ju ;)
Sen lite senare blir det att gå fram till torget, möta upp Emelie,
handla lite käk och fixa lite annat!

Ska bli superkul att hon kommer hit :D

Söta systeryster! <3
Är det bara jag? men ibland påminner hon om Kenza? ;)






Kommentarer
Postat av: Girly

Söt syster och håller med dig om att hon är lik Kenza vilket inte är illa för hon är riktigt snygg...

Puss Girly

2010-04-23 @ 13:26:57
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kan ju inte skriva om världens godaste pizza utan att skriva vilken resturang ni var på och vad det var för någon :O

2010-04-24 @ 16:21:38
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0