Nu börjar vi!

Åkte iväg tidigt i morse och köpte tapeter mm som behövs till.
Passade på att köpa ett par "uggs" på Skopunkten också och älskligen köpte
sig ett par snygga vinterkängor!

Är uppe hos Frida en sväng, lämnade lite hostmedicin och så för hon har blivit jättesjuk :(
Hoppas hon kryar på sig snart!

Benny och Patrik är iväg och hämtar tapetserarbordet sen hämtar dom upp mig och Emelie,
då åker vi hem och börjar måla lister och Emelie tar hand om tapetseringen :)
Förhoppningsvis går det fort! :D

Nu fick jag brådis för dom är påväg och ska hämta oss!
Emelie tar med sig datorn hem till oss så jag lägger in lite bilder senare!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Malyn Polecastle

Skönt att få nya tapeter! Jag skiter nog i min lägenhet och tänker istället fixa till den nya (när jag nu får tag i en ny lya vill säga)! XD



Hoppas du haft en bra helg!

2009-09-27 @ 13:07:43
URL: http://malynpolecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0