The Place!

Nu är det klart! Allting, förutom alla tavlor och sånt som ska upp.
Och jag, IDIOTEN själv, hängde ut våran kära matta på vädring i förrgår,
GLÖMDE den ute då. Till min förskräckelse så hade det regnat på natten!!
Så den var blöt, lite småfläckig och lukade lite konstigt :S
Blev riktigt arg på mig själv, mattan kan nämligen bara KEMTVÄTTAS!
Hängde upp den i torkrummet och sprayade på vatten och sköljmedel,
så förhoppningsvis luktar den gott nu! :D

Lite mer öl nu och ett glas vin till, sen tänkte vi ta en Taxi framåt!
Vet inte hur det blir. Vi har diskuterat lite om vi ska dra till Hotellet,
men inte kommit fram till om vi ska det eller inte.
Har ju inte vart där på över 2 månader och jag har ju inte saknat det kan jag säga! :D

JAG VILL DAMMSUGA, Emelie ska skära lite i tapeten och hon blir stressad om jag börjar dammsuga nu! Haha, jag är så jäkla ivrig när det gäller gardiner och få upp lite heminredning, kan inte vänta liksom!

En eller två bilder kommer strax ;)




Kommentarer
Postat av: Leia

Så är allt bra ikväll? :D

2009-10-02 @ 19:52:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0