Ready!

Full fart framåt nu! wey!
Inte många våder kvar :D
Blonderingen blev rätt lyckad också,
hade kanske behövt en till med tanke på att en bara räcker till utväxten.
Det andra börjar liksom bli lite gulaktigt, men är lite för feg för att blondera
det eftersom det blir så snabbt slitet, hm.. Kanske  nästa månad då!
Har precis fönat håret lite, shit jag fönar verkligen håret jämt, hatar blött hår!
Kanske skulle ta och köpa mig någon värmeskyddande produkt för håret!?
Har kladdat på mig lite bus också, känner mig bleeeek som bara den :S


Håret är fortfarande lite fuktigt,
tycker håret alltid ser mycket bättre ut när det är torrt! Oavsett hårfärg.

Fredag i morgon, då har nog mitt lilla halsont gått bort och jag kan
smeta på massa make och dra mig ut en sväng!






Kommentarer
Postat av: Leia

Vad bra det blev!

2009-10-01 @ 19:42:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, jag är tvärtom. Jag älskar att ha blött hår :D

2009-10-01 @ 19:57:03
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Louise

Tjohoo snygging! Fick du mitt sms igår? :) Går bra att svara i bloggen också om du inte kan meessa. Vore kul om ni kunde komma en sväng. I helgen ska jag nog bara ta det lugnt o förbereda inför släktkalas på måndag...Blir systemet då med! haha :D



Du, jag samarbetar med Cocoo, som säljer populära smycken. Om du är intresserad av att handla lite billigare från dem så kika in på min blogg! PUSSSSSSSS

2009-10-02 @ 11:39:07
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0