Fredags och Lördags bilder!

Var en sväng hos Johan i fredags, för mig blev det tidig hemgång :)
Och lördagen spenderades hos Lollo :) Haha en varsin bitchslap mellan mig och Lollo,
antar att jag blir lite sur på fyllan när jag blir kallad bitch! :D (sorry lollo)

Har  vart på ett möte idag, så imorgon börjar jag på Communicare igen,
antar att AF tycker det är kul att skicka oss unga arbetslösa ut i samma program
om och om igen! Men vad har man för val?
Ska strax hem och göra lite mat och bara mysa resten av kvällen!

Fredagen!









Lördagen!










Fyllehund? :)


Denna lördag var jag korsitaket full och älsklingen var nykter!







Kommentarer
Postat av: Louise

DET ÄR SÅ JÄVLA KUL NÄR DU ÄR MED SANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOHOOO NU TAGGAR VI NÄSTA JÄVLA FYLLA :D FAN VAD PEPP JAG BLIR!

2009-10-12 @ 15:57:20
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad heter hon som sitter i mitten? :S hon är as lik en tjej som gick i min klass, 7an, 8an och 9an, hon hette stina iallafall.. Det ser EXAKT ut som hon ;b

2009-10-12 @ 17:13:22
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0