Vad är egentligen meningen med livet?

Du kom till den här stan, nu kan du dra igen för jag vill inte se dig din idiot!
Har  nog aldrig mött någon barnsligare människa än du!



Så mycket tankar och funderingar, så många ord som snurrar i huvudet!
Jag frågar mig själv hela tiden, Tänk om? Varför? När?
Mår sämre nu än vad jag har gjort på länge, allt jag har velat göra är bara att glömma!
Jag har försökt mitt bästa, men ändå så går det inte att slingra sig från du alltid kommer va här.
Jag får leva med det, det har jag absolut inget emot, och jag skiter i vad jag skriver i bloggen nu!
Du måste förstå att du gör mig snurrig och fundersam över alla dina ord du har sagt till mig!
I min mening har jag bara en sak att säga! Välj det som du mår bäst av! Och sluta va så rädd för att ångra dig och erkänna din fel och misstag! Ta tag i livet och börja om, jag finns alltid här för dig det vet du, men ibland kommer det till en punkt då jag inte orkar längre.. Snälla, inga mer dubbla budskap och falska förhoppningar! Speciellt inte när du vet hur jag känner fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0