Passande!

When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

It's a little too late for you to come back
Say its just a mistake
Think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong
-


Trött på det mesta, det går sakta framåt men samtidigt ett steg bakåt..
Allt blir svårare och svårare, Du gör det svårare och svårare.
Vill bara glömma dig, vill glömma ALLT! Men det är lättare sagt än gjort!
Jag är trött på att dricka, trött på att alltid påminnas av dig, vart jag än går.
Trött på det mesta, alla frågor utan svar, alla blickar utan tydliga ord.
Att känna dig utan och innan utan att veta vad jag ska göra.
Trött på andra som ska lägga sig , som inte vet nånting eller känslan av det jag känner och vet!
Trött på så mycket helt enkelt!
Men det är inget jag kan säga till dig när vi träffas,
allt jag tänker bara stannar i munnen och jag kommer inte ihåg det jag skulle ha sagt.
Att slänga sig in i något nytt så fort är ofattbart, konstigt att du mår dåligt!
Skiter i vad folk säger, skriver vad jag vill, hur mycket jag vill.
Var glad att jag inte nämner namn eller de orden du har sagt till mig.
Sen får folk säga vad dom vill, uppfatta det som dom vill.
Och du kan bli hur sur du vill, har fortfarande inget riktigt svar på det jag frågar, och efter allt du har sagt.
Och massa massa mer..
Ska ha ett blogguppehåll på några dagar, som jag känner just nu i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer alltid vara din vän, vad som än händer. Finns alltid här för dig Sandra... <3

2009-05-05 @ 01:02:48
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

<3

Ingen ska bry sig, det är din blogg & du skriver vad du vill. Och Han har ingen anledning till att bli tjurig av det du skriver, så som han behandlat dig!



Älskar dig syster <3

2009-05-05 @ 02:09:21
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: en av dina blogga

Hej igen

skit i vad han eller någon annan säger det är ju bara att du skriver av dej så går livet lättare å tänk bara posetiva sakerna så skall du se att allt gå lättare skriv av dej här så skall du se att du får det lungnare om kring dej blogga bara på från en vän som tror på dej

2009-05-05 @ 10:45:59
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Ja, visst var den fin :D <3

2009-05-05 @ 13:17:53
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: FRÅN EN BLOGG

Hej igen

SKRIV AV DEJ Å RENSA LUFTEN SÅ SKA DU SE ATT DU MÅR BÄTTRE Å LIVET GÅR VIDARE JU SÅ DU KAN UNGÅS MED DINA VÄNER Å&FAMILJ DU VET JU ATT DET FINNS JU FOLK SOM GILLAR DEJ JÄTTE MYCKE Å DET ÄR JU MÅNGA SOM TROR PÅ DEJ JU VARFÖR DEPPA FÖR EN SÅN KNÖLL JAG VET SJÄLV DU DET ÄR Å MITT LIV HAR JU GÅT VIDARE Å MÅR HJÄTTE BRA MED MINA KOMISAR Å ÄR PÅ GE MED EN NY SÅ JAG VET VAD DU GÅR IGENOM BÖRJA ATT SKRIVA HÄR SÅ DU KOMER IGÅNG IGEN PUSS&KRAM SOM VET VAD DU GÅR IGENOM Å SKIT I VAD FOLK TYCKER Å TÄNKER SKRIV BARA AV DEJ HÄR SÅ KOMER DET ATT FUNKA FÖR DEJ MEN DET TAR TID MEN DET KOMER ATT FUNKA DÅ KAN DU GÅ MED HUVET HÖGT JU Å SÄGA ATT JA ÄR REDÅ FÖ MITT NYA LIV JU

2009-05-05 @ 13:23:21
Postat av: Louise

Onsdag funkar skitdåligt, ska till Hallsberg dan efter och du vet ju hur det har gått dom andra gångerna haha...Torsdag kväll kanske? :)

2009-05-05 @ 14:13:35
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker att du ska vara ärlig & skriva allt som du tycker & tänker på, det är ju din blogg, & om det stör någon så har ju den/dom möjligheten att skita i att gå in & läsa! Stå på dig raring! Puss

2009-05-05 @ 14:57:33
Postat av: Malin

neje fortsätt blogga ! :D

2009-05-05 @ 21:17:55
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0