MP3

Är hemma för kvällen nu, det var på tiden. Får se hur det blir att somna i sängen sen då, nykter..
Tänkte skriva ett ytterst litet blogginlägg, sitter och lyssnar på min mp3 just nu, fan det är nästan lite deprimerande, haha!
Samma låtar heeela tiden, kommer inte ihåg vart man laddar hem programmet så att jag kan lägga in nya låtar. Skit!

Vill skriva så mycket men det känns bara jobbigt för att folk ska ha sina dumma åsikter och kommentarer, hellre är jag ärlig än falsk, jag skriver blogg för att skriva av mig och tala om vad jag har gjort och vad som har hänt under dagen.. Har gjort det ett bra tag nu, tänker inte sluta med det för att folk håller på!

Äntligen måndag i morgon i alla fall, pengar! :)

Fyllebrännboll på Valborg vid Via :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0