Utan soffa?

Ska ju sälja våran soffa, tänkte lägga ut den på blocket idag, för på onsdag/torsdag så köper vi en ny! äntligen :)
Men sen tänkte jag så här, tänk om våran soffa inte hinner bli såld innan vi köper våran nya, vart ska vi då ställa den gamla soffan? Den får inte plats i förrådet, vet ingen som har plats för den heller.. illa då.
Sen tänkte jag så här, tänk om den blir såld, och soffan vi ska köpa är SLUT! HUR gör vi då? Då står vi ju utan soffa! Shit det går ju inte.. VIlka problem, haha! Hoppas verkligen att allt går som jag vill nu.
 
Och plus att det blir massa shopping i veckan :) Behöver massa nytt i garderoben, men först och främst Jeans. Har massor av Jeans men dom passar inte!
Går ju upp och ner i vikt hela tiden.. Ska försöka dra ner några kilo och sen ligga där, HELA TIDEN!
Men det är svårt, blir verkligen att köpa Gymkortet denna månad, gud vad skönt det känns!
Och nu är jag glad att vi bor lite längre bort, för när det inte går några bussar så MÅSTE jag ju gå fram och tillbaka som tar sammanlagt 35-40 min, det blir ju en redig promenix :)

ååhh, jag längtar efter mina skor från H&M, fattar inte varför jag beställde dom när jag  lika gärna kunde ha åkt in och köpt dom i stället, för dom kommer ju inte hem i brevlådan förän MAJ! Orka vänta. Kan man inte avbetsälla ellr nåt? :P
Det skulle ju vara betydligt mycket bättre att åka in och prova vilken storlek som passar bäst, och så får jag dom mycket snabbare, vill ha dom nuuuu!

Nu blir det kaffe&cigg,  dusch, disk och en promenad hem till föräldrarna <3



Vill ha dom vita med ju, kanske blir det dom också :)





Soffan kommer passa utmärkt ihop med gardinerna i vardagsrummet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0