Tessy-Dag :)

Har alldeles nyss kommit hem, har träffat Tessy idag :) Skoj :) Det var ju några veckor sen sist..
Vi gick hem till Mona&Tord och fikade och snackade lite skit. Tråk att ingen av oss hade pengar, det går ju inte att hitta på så mycket, kan inte gå ut och fika eller äta nånstans. Sen skulle hon ta bussen kl: 17.55, så vi gick hem till Glen där Patrik var, och väntade tills bussen gick, men hon fick stå själv i en kvart och vänta för våran buss hem gick ju 17.40.. Hoppas det inte blev alltför kallt för henne. Kul att träffas var det i alla fall, och hon kanske kommer hit nästa helg och tar en öl eller två :)

Har nyss ätit lite, det fick bli spaghetti och fiskbullar, laxen har ju inte tinat än så den får vi äta ikväll :)
Ska kolla på filmen 21 ikväll också, den handlar om några som åker till Las Vegas för att räkna kort, såg lite när dom pratade om den på TV1000, så den verkar bra  faktiskt :)

Nu tänkte jag gå och ta en efter-maten-cigg! Kanske brygger lite kaffe också, jag som har känt mig så seg idag. Alldeles trött och hängig, fick en alvedon hemma hos Frida förut, men är fortfarande hängig, sen kändes det lite konstigt i halsen, hoppas jag inte börjar bli sjuk :/ fick ju höra att jag såg blek ut ju.. Lite te ikväll och en filt i soffan. Och en extra alvedon innan jag somnar för säkerhets skull :)

Love Patrik


Tessy :) <3


Kommentarer
Postat av: Malin Jakobsson

Tack för kommentaren på min blogg angående fuskbantarna, skönt att det finns någon där ute som håller med mig :)

2009-03-12 @ 19:16:57
URL: http://malinjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0