Pizzakväll!

Ikväll är jag & Patrik bjudna på hembakad pizza hemma hos Frida & Stefan, vi skulle ju egentligen ha ätit där igår men vi gick ju ut i stället, så vi tar det ikväll. Det ska bli så himla gott, för goda pizzor gör dom :)
Har nyss duschat och ska snart gå ner och slänga in lite tvätt i maskinen innan vi går, hade helt glömt bort tvättstugan tills Karin ringde och snackade lite förut, "fan jag hade ju tvätt-tid idag" säger hon, "shit vi också!" säger jag då, haha! Tur att hon sa det annars hade vi glömt våran..

sen i morgon så tänkte jag börja komma igång lite, jag är ju riktigt seeeeg! Slöare människa får man ju leta efter, skjuter upp allting, gång på gång på gång! Nu är det slut med det! Funderar på om jag ska ta en promenad i morgon bitti, jag kan ju iofs ta sällskap med Patrik kl 08.00 när han ska iväg till Villmer, det tar ca 20 min att gå dit, och 20 min hem, så det blir en 40 minuters promenad, det är ju bra så där på morgonkvisten när man förbränner som mest!
NU SKA JAG!
Skriver blogg  imorgon bitti efter promenaden, då blir det ett stort YES som rubrik ;)


Pussen

btw, shit vad dagarna går fort, har haft bloggen 1 vecka nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0