illamående..

Så känner jag mig just nu efter maten, hamburgare och pommes.. med räksallad också, bläää!
När jag är mätt så undrar jag alltid varför jag åt så mycket, och nästan ångrar mig att jag har ätit över huvudtaget, inte bra!
Tänkte sitta och glo lite på internet ett tag, Patrik sitter och skriver ner en massa uppgifter i våra nya "Komihåg" block :)
Det är bra att ha det! Så mycket användarnamn och lösenord vi har överallt, på allt och alla sidor. Jobbigt äre!!

Var aldrig uppe hos Frida förut, som sagt så hade det vart riktigt jobbigt att gå hem i snöovädret, Patrik skulle ju ta bussen hem strax innan sex med matpåsen, så då hade jag tänkt passa på att springa upp till syster en stund, men när jag stod där och väntade på bussen med Patrik så kände jag att jag aldrig skulle orka gå hem sen, jag får kika förbi på en kaffe i morgon istället, när Patrik är på Villmer.
Upp halv sju måste jag också, vi ska ju tvätta, skulle ha gjort det igår, men när vi kommer ner till tvättstugan så är det en granne som har SNOTT tiden! Gaah, blev sur först, så han la ur sina kläder ur maskinen och la dom på det äckliga källargolvet,  helt dyngsura. Så jag och Patrik fick dåligt samvete, sprang efter honom och sa att han fick lägga i dom i maskinen igen om han ville, men han var finsk, och förstod inte så mycket utav det vi sa, jag hörde bara att han sa "jag tvätta natten", eller nåt sånt! Okey, tänkte vi, men vi sket i att tvätta då, för han kanske skulle ha gått tillbaka och lagt i kläderna igen, så vi får tvätta i morgon istället.

Nu blir det lite Tvmys, sen lägga sig tidigt.

Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0