Helt slut!

Känner mig sliten, seg och trött just nu, även fast jag inte har gjort något särskilt idag!
Tvättade bara 2 maskiner, vandrade hem till Frida en sväng, handlade på Maxi och gick upp till Frida igen, sen tog jag och Patrik  bussen hem vid halv fem ungefär, vi var lite lata hehe, plus att vi hade en tung påse.
Tror jag känner mig konstig i kroppen eftersom att jag inte åt förän jag kom hem kl17.00. Då gick jag ju ända upp kl 08.00 i morse, slängde i mig en burk makrill innan jag gick ut vid 1 tiden, GOTT! Men luktar fan , och det blir man ju inte direkt mätt på!
Men det är alltid sådär, jag är aldrig hungrig när jag går hemifrån, men så fort jag är ute och inte har någon mat i närheten jag kan äta så blir jag vrålhungrig! Jag får nog börja ta med mig matlåda ut på stan :) Några frukter i väskan i alla fall.

Jaha nu ligger han och sover igen, Patrik. Jag förstår inte hur man kan sova på dagarna, visst att det är skönt att sova, men sen när man vaknar är man alldeles seg, jag är det i alla fall. Och så kan man inte somna på kvällen sen!
Han gick ju och la sig kl 21.30 igår!! Hallå? haha, sen vaknade han kl 23.00 igen och gick upp och tog ett bloss, sen kunde han inte somna om. Så jag förstår att han är trött idag, men då kommer det ju bara bli samma gamla visa i morgon också när han kommer hem.. Älskling då! Älskar dig i alla fall!
Han bryggde lite kaffe innan han somnade i alla fall så nu ska jag gå och ta mig en kopp, och ett bloss.

Pussen




Kommentarer
Postat av: A&N

Sv; den är underbar, btw tack för din kommentar :)fortsätt följa bloggen

2009-03-03 @ 19:24:20
URL: http://itisfashion.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Så lite så :) Allt bra?

2009-03-03 @ 19:53:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan:D

Besök min blogg,http://VendelaSpace.devote.se

Skiver om utvecklingen som barn/tonårs modell:)



fin blogg föresten:O:)

2009-03-03 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0