God Morgon!

Hade absolut ingen lust att gå upp ur sängen i morse, klockan ringde 07.15, men Patrik ville snooza lite,

jag var helt yrvaken och trodde att vi hade 4 mobiler som stod på Alarm, det ringde hela tiden verkligen.

Sen när jag vaknade så fanns det bara 2 mobiler, haha! Yrvaken kallas det!

Idag kommer äntligen syster Frida på besök :) Det var ett tag sen hon var här, fast iofs så är det ju typ ingen som orkar gå hem till oss för att det tar 20 min. Tänk på oss då som får knata fram och tillbaka VARJE dag!
Det går ju gratisbussar också, det är ju skönt det när man inte orkar gå..
Klockan 15.00 ska hon vara på BVC, så jag ska följa med henne dit upp.
Får se vilken tid hon kommer hit då, hon ligger nog fortfarande och sover.


Kikade in på lite bloggar nyss, hittade en länk som har MASSVIS med skor & acessoarer! Have2Have

Det fanns alla möjliga modeller, klackat, träskor, uggs, tofflor mm. Rätt häftiga var vissa :)
Hittade några favoriter, givetvis klackar, men det flesta hade 11,5 cm klack!

Hallå shit jag som kan gå i högst 9 cm, om knappt det!

Ingen idé att ens försöka, kommer nog inte ens till brevlådan och tillbaka!

Fastnade för 2 par, får se om jag ska beställa dom eller inte, det är ju svårt med storlekar, måste helst prova först.

Får verkligen hoppas att skorna som jag beställde från H&M passar.


Ska ta tag i disken nu, vika tvätt och lägga revbenspjällen i marinad. Sen slår jag en signal till syster och kollar om hon är vaken, annars väcker jag henne :)


Pussen

Dessa par funderar jag på att köpa!





Grymt snygga med snörning!





LoveLoveLove


 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: hehe ja det får at göra :) att smaka skadar ju aldrig, då vet du vad du tycker sen ;)

2009-03-04 @ 11:22:30
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt att höra :) med mig är det toppen!

2009-03-04 @ 11:24:09
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0