Vilken kväll..

Det var faktiskt riktigt trevligt igår, satt och drack några öl här hemma med Patrik och Jörgen, efter det drog vi in till Strömpis, kul där med? Av det jag minns, förstår faktiskt inte hur jag kunde bli så full så jag inte minns hemresan, eller vart jag vaknade upp kl 05.00 i morse, jag var helt själv i en främmande lägenhet, och visste inte vart Patrik och Jörgen var, men fick ett samtal från Patrik att dom hade vart ute en sväng och var påväg tillbaka, och att det var hemma hos Jörgen jag var :O Haha.. Bra koll!
Så idag har jag mått extremt dåligt! Spytt massor och gråtit över min huvudvärk, men det har gett sig nu, så har precis fått i mig lite mat, Fläsksnitzel, pommes och tzatziki, mums :)

Ja vi fick ett samtal idag också som vi väntade på, så i helgen gäller det!
Tänker inte tala om vad det handlar om för då börjar folk bara snacka!
Så ni får vänta tills det är klart, så hoppas vi blir nöjda :)
Imorgon blir det att fixa massor här hemma, så jag hoppas det blir bra och utan anmärkningar,
för då kommer allt gå som det ska, och som vi har planerat!

Älskar dig Patrik!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ny lägenhet`?? =)

2009-06-11 @ 19:02:20
Postat av: froidan

Jag vill veta juuuuuuuuu :D

<3

2009-06-11 @ 23:18:10
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: L

Men åååh vad nyfiken jag blir! Berätta för Mrs Norge hahahah

2009-06-12 @ 18:58:59
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0