Stressdag!

Sitter just nu med blondering i håret, äntligen!
Nu ska vi fixa här hemma hela förmiddagen, städa, packa, sortera tvätt, ut och handla allt som vi ska ha med oss m.m.
Känner mig verkligen jättestressad!
Och lite senare ska vi sitta barnvakt ända tills ikväll/natt, just därför måste vi ha allt packat tills vi ska åka i morgon bitti.

Fan vad skönt det ska bli att komma bort lite, och i morgon ska det ju ble den varmaste dagen på hela veckan, så det blir massa sola och bada! :)

Vi var ju inne på MB igår, det blev lite dyrare än vad vi hade räknat med men det var det värt.
Hittade INGEN bikin som jag ville ha eller som passade, så jag får väl köra på förra sommarens :P
Men hittade jättesnygga Jeans på Gina, och 2 linnen, skor, solglasögon, örhängen m.m.

I love this..



Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, har som sagt massor att göra nu.
Pusshej på alla!



Kommentarer
Postat av: bloggare

Hej

Vilka fina skor du har köpt dej

Å JAG HOPPAS ATT NI FÅR DET SKÖNT DIT NI SKALL ÅKA Å SÅ HOPPAS MAN JU FÅ SE NÅGRA BILDER MED DÄR NI SKALL VARA HA DET SÅ GOTT DÅ Å TA VARA PÅ VARANDRA Å KRAM PÅ ER MVH BLOGGARE

2009-06-24 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0