Ett livslångt och kärt minne?

Jag har kommit till insikt med att jag klarar mig mycket bättre utan dig.
Det har jag nog alltid gjort, det tog bara jävligt lång tid för mig att inse det!

Inte för att jag ångrar alla år med dig, du vet att det har varit de bästa i mitt liv!
Men man börjar tänka och känna på ett hela annat sätt efter att något sånt här har hänt, det blir bara så.
När allt plötsligt vänds upp och ner i ens värld och allt förändras på en kort sekund,
det är då man börjar fundera på vad som gick fel, men kanske var det inget som gick fel?
Kanske var det så här det skulle bli? Tråkigt nog, man frågar sig själv så mycket, även fast man vet att man aldrig kommer få något riktigt eller vettigt svar, men med tiden så slutar man nog fundera så mycket,
med tiden så glömmer man hur det kändes och hur man mådde och behöver inga fler förklaringar på varför!
Och snart är jag där förhoppningsvis..
Nu är det som det är och det finns ingen återvändo längre, nånsin!
Nu ska jag börja leva mitt liv, göra allt och uppleva saker som jag aldrig har gjort förut,
och det finns inget som kan stoppa mig!


Och min Älskade Louise flyttar i från mig i dag till Norge :( fan det kommer blir riktigt tomt!
Men jag ska hälsa på dig det lovar jag, men inte under det halvåret när det är mörkt dygnet runt haha :P




Massa minnen från den här låten, hemma hos Jennie :) :love:

Kommentarer
Postat av: Felicia

är det slut nu igen? :( <3

2009-06-02 @ 14:03:54
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra Sandra! Du tänker helt rätt... Jag kände likadant efter Linus - det kanske var meningen att det skulle vara såhär? Och att kunna vara glad och uppskatta tiden man haft tillsammans tror jag är väldigt viktigt, ist för att gå och vara bitter över allt som inte blir!



Ja förfan, hälsa på. Jag firrar jobb åt dig där borta så kan vi bli rika tillsammans! PUSS! <3333 Kommer sakna dig!!!

2009-06-02 @ 14:33:17
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: tess

jaa dumma lollo o flytta sådär :(

2009-06-06 @ 00:12:18
URL: http://tjofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0