Seg morgon!

Varför vaknar vi jämt kl 06.00 dagen efter vi har druckit? Helt sjukt ju, Patrik gick precis och la sig igen, han är lite sliten han :P Jag ska strax ta mig ner till Macken och köpa bröd, dricka och grädde.
Sen blir det frukost! Är hungrig som fan!

Det var jättemysigt och trevligt hos Frida igår, vi dukade ute på balkongen och satt där och käkade, jag, Frida, Patrik & William. Har tyvärr inga bilder, men Frida tog med sin kamera så jag får väl sno några av henne :)

Senare bar det iväg till Åsbro, det var rätt okey där, har lite minnesluckor så jag blev nog skapligt full!
Gick runt med min påse men vinboxen HELA kvällen, drack ingenting av den där konstigt nog, men inte hade jag med mig boxen hem märkte jag när jag vaknade, skit också att jag glömde kvar den där, eller i bilen?
Minns inte, haha jag vet bara att vi blev avsläppta vid fel port, så vi stod länge och försökte komma in och fattade inte varför våran nyckel inte passade i portdörren, men när vi väl kom in i porten och skulle låsa upp dörren så passade inte nyckeln där heller :O Va fan har dom bytt lås eller vad är det här tänkte vi.. efter ett tag öppnar en gubbe dörren,
- Vi bor här! sa jag.
- Nej här bor jag. Sa han.
Hahaha, skämmigt värre vi fattade ingenting, insåg sen att det var nummer 18, och inte nummer 20!
Så vi hade gått in i helt fel port.

Idag blir det troligtvis lugnt, vi ska nog göra någon god mat ikväll och bara slappa..
Känner verkligen inte för att gå ut och festa idag!

Och glad är jag att Louise har bokat biljetter och kommer och hälsar på lilla Kumla den 2 September :D :love:

Hoppas alla har haft en trevlig modsommar, för det har jag i alla fall (:

Igår på Fridas balkong (:

Kommentarer
Postat av: bloggare

Hej

HAHHA ja det kan ju gå så VILKEN FINT PAR NI ÄR HA DET SÅ GOTT Å GOD FORSÄTTNING PÅ MISOMMAR KRAM PÅ ER MVH BLOGGARE

2009-06-20 @ 10:02:32
Postat av: Anonym

Hahah! Fyfan vad klockrent det med porten, typiskt nåt som händer dig hjärtat! Ska bli så sjukt kul att ses när jag kommer hem, saaaknar dig! Och vilken fin bild på er två, är så glad att det är ni igen! Hälsa Patrik :)



Puss :*

2009-06-20 @ 10:14:24
Postat av: froidan

hahah, neej va skämmigt :P



Ja, jag har massa bilder, lägger ut lite sen :) <3

2009-06-20 @ 11:27:11
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Emelie*

hoppas ni hade kul :)

du, haha duvet att din header säger secund ? second heter det juuu :p

love you <3

2009-06-20 @ 12:56:10
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0