Nu är det så!

Magnus Uggla - Vi Två

Ofta har jag gått och längtat
velat satsa mer
Men lika många gånger tänkt att
helt lägga ner
För jag vet det är fel det vi gör
mot dom som vi bedrar
Men om vi slutat ses har jag alltid kommit fram till
samma svar

Jag älskar dig så, och vägrar kan inte förstå
för jag hoppas ändå att det till slut ska bli vi två

Fast jag älskar dig så, och vägrar kan inte förstå
för jag hoppas ändå att det till slut ska bli vi två
Jag älskar dig så, och vägrar kan inte förstå
för jag hoppas ändå att det till slut ska bli vi två












Älskar Dig Patrik, av hela mitt hjärta :love:
Är så glad att du ör hos mig igen.

Kommentarer
Postat av: loggare

Hej

Vad fina ni är ha det så gott å ta vara på varndra å var rädda om varndra KRAM FÅRN EN GLOGGARE

2009-06-13 @ 21:12:59
Postat av: froidan

Ja, han är sötast :D



När flyttar ni? :) <3

2009-06-14 @ 11:38:07
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0