När en tjej..

När en tjej..


Är tyst - Så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.

Bråkar med dig - Tänker hon väldigt djupt.

Tittar på dig med ögonen fulla av frågor - Så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.

Svarar jag mår bra efter några sekunder - Mår hon inte alls bra.

Tittar sorgset på dig - Undrar hon varför du ljuger.

Lägger sitt huvud på din axel - Så önskar hon att du är hennes förevigt.

Försöker få kontakt med dig varje dag - Då söker hon din uppmärksamhet.

Smsar ofta - Vill hon att du svarar åtminstonde en gång.

Säger jag älskar dig - Menar hon det.

Säger att hon inte kan leva utan dig - Då har hon tänkt, klart att du är hennes framtid.

Säger att hon saknar dig - Så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.

-


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag brände sönder mig i söndags för att jag inte smörjde in mig. Men jag får nog skylla mig själv för jag låg ute i 8 timmar! ;O haha. Så jag har inte varit ute i solen sedan dess. Hehe :) jag blir så jävla trött av att sitta i solen hela dagarna :)

2009-07-01 @ 09:25:56
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har börjat att blogga igen, kommentera gärna min blogg :)

2009-07-01 @ 12:41:55
URL: http://malinbalinlalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0