Midsommar :)

Sitter hemma hos syster just nu, jag och älskling har precis vart och handlat allt gott vi ska äta idag :)
självklart blir det färskpotatis med sill och gräddfil, och burkskinka till. Sen blir det bakpotatis och egen räkröra, fan vad gott det ska bli! :)

Senare ikväll ska vi iväg till Åsbro, det blir mycket folk och fest, tur att vi träffade Anna, hon skulle köra ikväll vid nio så vi kunde åka med henne.

Nu ska jag gå iväg till köket där Frida & Patrik grejar lite.
Så ha en trevlig Midsommar alla människor, för det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad mysigt och sjukt gott med bakpotatis! Avundas verkligen er, som har familjen nära och är "ny"kära och har det mysigt!!! Avundas, men är GLAD för din skull såklart! Tycker det kanske var lika bra att det inte blev något Öland för dig? :) Bara vara hemma o njuta av varandra o det fina vädret osv :P



Duuu, vad heter märket på din rouge o vilken nyans är det? Ska kika efter en likadan tänkte jag!



Skriv till mig nästa gång du är på msn, ska snacka med dig om en sak men vill inte ta det här! PUSS!

2009-06-19 @ 14:40:54
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0