Härligt!

En ny vecka igen då, bara 10 dagar kvar innan vi sticker till Öland, ska bli för kul :)
Vaknade kl 05.45, shit vad jag vaknar tidigt nu för tiden, eller ja, (igår & idag).
Men det här är bästa morgonen på länge! :)
Och vädret är fint, än så länge så jag hoppas att det håller i sig hela dagen.

Igår skaffade jag Skype, så då kan jag ringa till Lollo via datorn och prata gratis nu när hon är i Norge :) Det är fan skit bra ju, då kan vi ha kontakt varje dag :love:
Till polisen och hämta nycklarna idag också, har segat ut på det bra länge nu så jag behöver verkligen hämta dom nu innan jag flyttar eftersom hyresvärden måste ha alla nycklar.

Ska snart göra lite kaffe så att jag piggnar till, känner mig jättetrött men kan verkligen inte somna om när solen lyser in i hela sovrummet medans vissa andra kan det :)


      missyoumissyoumissyoumissyoumissyoumissyoumissyou


Kommentarer
Postat av: L

Saknar dig med galning! Satt och tänkte på det igår, när man är med dig har man fasen aldrig tråkigt oavsett vad man gör, man kan sitta tyst och bara vara eller sitta och prata om allt och inget!



<333

2009-06-08 @ 07:04:45
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: bloggare

Hej

Kul att du ser framåt nu då att du börjar att må bra ju Så du skall till ÖLAND? MED FAMILJ&KOMPISAR???? HA DET SÅ GOTT KRAM FRÅN EN BLOGGARE

2009-06-08 @ 12:48:34
Postat av: Ida

Wöhö, Öland snart! :D Party like a rockstar ;)

2009-06-08 @ 19:08:57
URL: http://idahelisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0