Fredag, Lördag, Söndag..

Festa till det lite i fredags, eller lite och lite kanske man inte ska kalla det :P Det borde vara olagligt att vara så full som jag var :) Men kul som fan hade jag med Ida på Ge-Spot :D

Lördagen blev också lite festa, överallt och ingenstans, så gårdagen var helt okey :)

Idag blur det luuugnt för min del, har fortfarande mycket att göra känns det som, men ska försöka att inte stressa så mycket, det är bara jobbigt!

Får se om jag uppdaterar mer lite senare, just nu har jag ingen ork att skriva känns det som!




Hmm, är lite fundersam just nu...

Kommentarer
Postat av: froidan

Imorgon är det mååndag :D :D Du får du flytta va? :)



Hade du kul igår? PUSS <3

2009-06-07 @ 10:23:25
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: bloggare

Hej

DU MÅSTE SPAR DEJ SÅ DU ORKAR ATT FLYTTA MEDLER STORT HA DET SÅ GOTT FRON EN BLOGGARE

2009-06-07 @ 13:47:56
Postat av: L

Blir sååå påtagligt att jag är så långt bort när jag ser bilder på er, saknar er... <3

2009-06-08 @ 06:46:44
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mera kvällar som fredagskvällen :D Nästa gång kör vi i stan tycker jag ;) <3

2009-06-08 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0