BUS i regnvädret..

Igår var det strålande sol och humöret var verkligen på topp!
Passade på att smörja in mig med B.U.S igår innan jag gick ut i solen, svettades nästan ihjäl i det varma vädret, satt och plågade mig hur länge som helst!
även idag tog jag på mig B.U.S ,  tråkigt bara att det har varit sånt jävla tråkväder!
Och i flera dagar till ska det vara så, hade ju tänkt sola mer och lägga på mig en riktigt snygg solbränna, och fuskbränna såklart ;) men antar att fuskbrännan får duga så länge tills solen och sommaren kommer tillbaka.
Kom hem runt 20.00 ikväll, var ju hemma en sväng förut och blonderad mig m.m, tig sen bussen fram till Ica och köpte sill, gräddfill och gräslök, gick sen vidare hem till Mona & Tord där de satte på färskpotatis, sen var det bara att äta.. Gott som bara den!

Är bara less och lack över att jag inte har någon kamera, så några nya bilder blir det ju aldrig nu för tiden :(
Ska ta och köpa mig en kamera den här månaden fan, och en ny bikini! Det får jag inte glömma.
Mackor framför Tv:n nu, sen ska jag lägga mig och sova och hoppas på att jag kan somna bra..
Har ju inte sovit hemma på 1 vecka, så lite ovant kommer det vara att vakna upp här i morgon, blir upp tidigt eftersom jag ska tvätta! ÄNTLIGEN! :)

Brist på bilder! Älskar dig min Linda :)





Kommentarer
Postat av: Louise

Ååh jag vill också blir brun! :P

2009-06-04 @ 13:03:11
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0