Som vanligt..

När man ska upp tidigt och göra något viktigt så försover man sig alltid!
Skulle ha gått upp kl 08.00 och tvättat, klockar ringer och jag snoozar, trodde jag i alla fall..
Vaknar av ett ryck att kl är 10.40 och skriker HELVETE, då vaknar Patrik :P
Skyndar oss till tvättstugan, eller ja vi tog en morgoncigg först sen la jag mig ner igen någon minut, sen sprang vi ner till tvättstugan, och som vanligt passade någon på att sno våran tid när vi inte kommit ner i tid, men maskinerna var tomma så det var ju bra!
Ska slänga i två till sen, sen måste vi fram! Mycket viktigt!
Får skylla oss sjävla egentligen, la oss i sängen och kollade på film tills klockan var 03.07!
Perkins 14, jag tycker att den var läskig, sådär så att man får lite panik i kroppen av att titta på den! VÄRD ATT SE! Jg lovar.. Synd bara att något med våran VLC är fel så alla filmer är blåa, hahaha!

Btw, tråkväder som bara den idag, regn och blåst.. fy!
_________________________________________________________________

Som sexåring bevittnar Robert Perkins hur hans föräldrar blir brutalt mördade.
Det här gör att han blir smått mentalt störd.
Som vuxen så kidnappar han fjorton personer ifrån sin hemstad och hjärntvättar dem.
Syftet är att han ska ha dem som mordiska livvakter som ska göra allt för honom.
Tyvärr så hamnar Robert i fängelse och polisen lyckas inte kontrollera galningarna som attackerar en liten stad.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, det har jag gjort! Jag hade inte så mycket för mig igår så jag satt och snickrade ihop en header sen var jag fast, kunde inte sluta haha! Ja, det är ju så jävla kul på Liseberg!

2009-07-06 @ 16:18:40
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0