F*CK!

Våran dator har pajat, det där därför jag inte kunnat uppdatera någit under de senaste dagarna :(
Vet ej vad som har hänt, men tror vi har haft den på för länge och med sladden i..
den bara blinkar och det går inte att trycka på nånting.
Måste försöka fixa det på något vänster, tills dess så blir det inget bloggande :(
Så bilderna på kläderna jag hämtade ut lägger jag upp så fort datan funkar igen..

Vi är hemma hos föräldrarna nu, ska vandra hemåt nu och göra lite käk och baka muffins :)
sen blir det upp packning av alla lådor och en storstädning, eventuellt om-möblering också :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: L

Alltså hatar när datorer krånglar! Skönt att den fungerar nu iaf även omn allt försvann. Hur går det med nya lägenheten nu då, har det löst sig? Känner mig sämst uppdaterad på Sandrafronten! :P Puss!

2009-07-05 @ 08:40:04
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0