ABSTINENS!

Gratis5.se


Kom hem för ca 30 min sen, har inte en enda cigarett, blir galen snart.
Jag tog mig en Safaribananyoghurt sålänge, tänk när jag slutar röka, kommer bli fet som bara den. För det enda jag gör när jag inte har cigg är att äter mat! BadBad!

Älskling är hemma hos Linda & Emil en sväng, får se när han kommer sen :)
Gjorde ju Baconlindad Köttfärslimpa idag, shit vad gott det var, blev massor kvar så det käkar vi upp ikväll!

Kanske ska från Kumla i helgen, inte riktigt bestämt än, men blir det inte så, så ska jag umgås med SötLinda i morgon, det var ju ett tag sen vi sågs nu så det ska bli skoj, snacka lite skit och vem vet jag kanske tar mig en grogg eller två? :P
Vi var ju nyktra hela förra helgen och hade planerat att vara det denna helg också, men det visar sig hur det blir!

Update later ;)
-
Weeeeey, föresten så läste jag Lollos blogg precis, och hon är påväg till Sverige, hon är i Kumla i morgon!
Faaaaaan vad kul det ska bli att träffa henne, var ju skitlängesen! SAKNAT :love:

Puss

Haha, jag och kussen vintern 05 ;)



Vintern 07, blasch vad mager jag såg ut där!


Vintern 08 :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir grogg för hela slanten gumman ;)

2009-07-09 @ 20:00:20
Postat av: SaraChristina

Tack så mycket för ditt svar! Vinnarna syns i min blogg inom 2 timmar =)



KRAM, SaraChristina



PS. Tjejen på sista bilden va ju fan lik mariah carey på nåt sett ;P

2009-07-09 @ 20:30:52
URL: http://sarachristina.webblogg.se/
Postat av: malin

hhhahaha :D fan vad snygg jag var då, hahahahaha!

2009-07-09 @ 20:41:03
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

ja va roligt! :D då kan vi träna samtidigt :> jag & kristoffer ska gå och förnya medlemsgrejset på gymmet på måndag :> han ska ju bli seriös med träningen nu säger han ;D hah..



Jag tycker bara att man blir endå mer röksugen av att äta när man inte har cigg.. Ja lägger mig och tjuter typ! haha.. Ne jag kryper runt på golvet och rensar varenda jacka i huset efter pengar ;D



2009-07-09 @ 20:44:39
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Felicia

om du går in på "Dina länkar, banners" eller nått sånt. "Detta är länken du ska sätta som din startsida i din webbläsare för att tjäna poäng." tryck på den och då kommer du att komma till en massa bloggar m.m och för varje sida du är inne på så får du 2 poäng. och för var 3e poäng du får så visas din sida en gång av någon annan :) och om du samlar en massa poäng på en kväll säger vi, så kan du gå in på "Kontrollpanelen" på sidan och under "Kontoinformation" så finns det en grej man kan trycka på. Det står "Passivt (Samla poäng)" Den ska du ha när du håller på o kollar på andras sidor. Och när du har samlat mycket poäng så trycker du på samma knapp igen och då står det "Aktiv (Sidan visas)" då visas din sida för andra :) vet inte om det där var en så bra förklaring. Men trixa lite, då kommer du snart förstå :) jag fattade inte heller först. Och jag vet inte hur man gör men banners, tyvärr :(

2009-07-09 @ 20:49:18
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tråkigt med bråk ;/ ja, allt är bra med mig! hur är det med dig då? Hade du varit i närheten av mig så hade jag kommit över och bjussat på cigg :)

2009-07-09 @ 20:50:54
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0