en dagens ;)

dagens humör : pigg som faen
dagens klädsel : jeans, klackar och hoodtröja :P
dagens frisyr : slarvtofs
dagens naglar : oslipade
dagens låt : ingen just nu
dagens saknad :  nya jeans
dagens längtan : en tvätt-tid
dagens rädsla : ?
dagens missbruk : kaffe & cigg
dagens ekonomi : funkar
dagens mat : lite kebabtallrik
dagens vän : Jennie :) hennes fina inlägg på BDB gjorde dagen ;)
dagens händelse : Dataljudet pajade :/ 
dagens måste :  byta sängklader
dagens lycka :  extra pengar ;D
dagens + :  extra pengar
dagens - :  såååå halt ute!
senaste bilfärd : i Lördags
senaste filmen du såg : Beck igår :)
senaste ringda telefonsamtal : Frida
senaste mottagna telefonsamtal : Tord
senaste bubbelbadet : öjöj don´r remember
senaste spelade cd : i fredags
senaste gången du grät : i fredags :/ 
senaste måltiden : 30 min sen :)


Det var det! och ikväll hjälper Malin mig att ändra om min blogg lite i Photoshop, jag är ju handikappad och kan inte med Photoshop över huvudtaget haha, får väl ta och lära mig någon dag :)
Har alldeles nyss vart och handlat med Patrik, Frida, Malin och småbarnen William & Anton :)
skulle bara ha handlat mjölk och juice, men allt som allt gick det på 300:-, haha, illa!
ska snart åka bussen hem, sen komma Tofflan förbi en sväng så ska jag klippa honom!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0