happy birthday to me..

Haft en TOPPENDAG!
Fått massa fina presenter idag, är sååååå nöjd.
Tack min fina Patrik för setet med platt/locktång,
tack syster och stefan för armbandet lotterna och den STORA fina underbara Orkidén!
Love it!
Tack emelie för mascaran, jag behövde den :)
och tack föräldrarna för presentkortet på Gina :)
Kan inte vara mer  än NÖJD! :D
Nu är jag och älsklingen hemma hos Karin & Johan och tar några öl och shots!
Fint, och fitn sällskap!
Talade nyss med Lollo ocj ga vill träffa dig gumman, snarats! Hahha!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Blondie

Härligt att du är nöjd med dagen! :)

Jag ska fixa comviqmobilen, lovar!

Imorrn kommer Johanna C förbi en sväng sen blir det förfest o utgång i Örebro.



Men vi ska ses snart, som sagt! Lite fränt faktiskt att du ringde typ TVÅ minuter efter jag hade kommenterat din blogg, hahaha!



Puss och massa kärlek!

2009-12-19 @ 00:24:59
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad bra då =) Grattis föresten hehe



Jodå här är det bara bra, sitter och dricker kaffe så här på lördags morgonen, ska åka till jobbet strax..

2009-12-19 @ 07:25:14
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0