Efterlängtade Julpynt :)

Nu har vi fått upp det mesta hemma.
Julgardiner, adventstakar och massa annat mys!
I år blir det i alla fall en plastgran men den köper vi inte än!

Vintern måste ju vara den mysigaste årstiden alltså.
Och mest kul är det för att jag fyller 6 dagar före Julafton,
så man får liksom alla presenter så nära inpå :)

Har inte riktigt kommit på vad jag ska köpa
till alla riktigt än! Några stycken julklappar vet jag i alla fall.
Och det svåraste är väl ändå när folk frågar vad man önskar sig?
Har ingen aning faktiskt men presentkort är ju alltid uppskattat :)

Det får räcka med bloggande för idag,
ingen har väl direkt lust att läsa en hel bok? :)

Pusshej höööörs

Min kärlek!




Raggisar är ett måste i kylan :)


Köpte en söt liten ask på Pickabo till alla smycken!






Kommentarer
Postat av: Hmmmm

dra du åt helvete du förstör din sambos liv!!!!Om han dör är det ditt fel!!!!

2009-12-06 @ 03:17:12
Postat av: L

Ja snart fyller du! 18 dec, hohoh :D inte långt kvar. ska du ha kalas då? :*

2009-12-09 @ 22:10:56
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0