valborg :)

ja idag är det valborgsmässoafton :) blir fyllebrännboll ikväll, ska bli kul :)
är hemma hos syster en sväng nu, sen ska jag ta cykeln hem och duscha och byta om..
åka tillbaka till mona&tord, jag och tofflan sov där i natt. fick som vanligt ett samtal också, 03.30!
ooooorkaaaaaar inte!!
träffa underbara Linda ikväll :) :love: då blir jag alltid på bättre humör :D

åååh faan vad trött jag blir på dig och allt alltså!
väx upp och ta tag i ditt liv innan det händer nåt riktigt allvarligt.
kanske är det något som måste hända för att du ska förstå?
allt har ju förändrats på så kort tid, du har förändrats, och inte till det bättre..
men jag kan inte finnas här för dig varje gång heller, även om jag vill.
det blir bara jobbigt för mig, jag kan inte ens leva mitt liv som jag vill!
nu har du valt det här, så nu är det så! det är bara du som kan rätta till det.
-
sådär nu är jag hemma och uppdaterar lite, ska in i duschen och byta om, sen ska jag tillbaka till mona&tord.
hoppas på en riktigt rolig och lyckad kväll, och att pengarna kommer in idag som hon ringde och sa..
linda ringde precis, och som hon sa, 5 öl kommer man inte långt på :P så jag hoppas VERKLIGEN att pengarna kommer in idag!

och allvarligt talat min telefon får jag tuppjuck på snart, den ringer tamigfan HELA tiden, så några batterier har jag aldrig, nu får den ligga på laddning ett bra tag så att den inte dör ikväll igen. orkar inte vara utan min mobil ju :/
och kameran ska självklart med ikväll :) alltid kul att vakna upp dagen efter och kolla på alla roliga fyllebilder :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sandra ! ja vet inte om detta fungerar när jag skriver. Jag vill bara höra hur det är med dig. Jag tänker på dig det vet du. sköt om dig Kram Lena

2009-04-30 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0