SURT!

Nu vill jag inte boooo här längre, så långt bort från allt och ingen orkar ju gå hit :/ (jag är inte arg Linda) :P
Förstår att hon inte orkar gå ända från Kumlaby och hit för det tar ju fan 40 min, plus att det regnar också..
Men hon är så gullig och ska bjuda mig på Sveas i morgon :) <3
Och Lollo tjatar att jag ska komma till henne men jag orkar inte gå nånstans, så hoppas hon kan fixa skjuts hit :)
Och gullig är hon som ville hjälpa mig att städa :) Har tvätttid i morgon också tror jag så jag ska slänga i nån maskin.
Och kameran har jag inte sett röken av än, så jag ska ringa snrt och kolla vad fan den där idioten håller på med.

Jaja jag får väl sitta här och dricka öl för mig själv ikväll, inte det roligaste kanske men vad ska man göra?
Är fattig nu till påskhelgen också :/ JÄVLIGT PASSANDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman! Nu får jag dåligt samvete när du skrev "då får jag väl sitta här och dricka öl för mig själv", förlåt :/ Men lovar som sagt att bjuda på något på sveas för att kompensera! Hoppas Lollo kan fixa skjuts åt dig så du slipper vara själv. Puss

2009-04-08 @ 20:19:31
Postat av: froidan

Det är ju det som är positivt om du flyttar närmare! Då behöver du aldrig va ensam, & då kan man gå även om det regnar eller om klockan är mkt :) <3

Älskar dig syster <3

2009-04-08 @ 22:14:48
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0