SolSolSol

Solen skiner, och jag gör världens godaste kaffe!
Strax hem till Lousie och öppna vinet och ha trevligt. Tessy kommer också :) Hade ju lovat att vi skulle träffas idag, hon har ingen stor lust att dricka, så hon kommer och håller oss sällskap nykter :)

Har typ INGA rena kläder, får ha på mig jeansen som jag har haft i 2 dagar nu, men imorrn blir det tvättstuga, Patrik kommer och hjälper till och tvättar och städar. Skönt att slippa det själv för det klarar jag inte. Ser ut som fan här!
Sen måste jag iväg och handla nya skor och jeans på fredag, har rasat lite i vikt och de nya jeansen jag köpte sist börja bli lite pösiga känner jag. Men jag ska inte klaga, nu går det ju lätt som en plätt att tappa kilon.. Skönt det.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fritte

Skönt att du mår bättre o njuter av solen, gör detsamma här hemma, har just nu 22.1 grader på balkongen-en öl i handen o massa bra musik o vips så är livet riktigt behagligt igen. Ta hand om dig o hälsa Putteman. Kram

2009-04-01 @ 17:03:35
URL: http://791117.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0