Sjuuuuk

Fy jag vaknade först vid 7 i morse, mådde inte alls bra! Ont i hela kroppen, frös och svettades och det kokade i ansiktet :/
Fan ska jag åka på en massa skit nu, har dessutom skitont på vänstra sidan under skuldran, har haft det i 3 dagar nu... Det är verkligen jätte obehagligt :(
Och magen känns konstig och svullen, tror dessutom att jag har råkat ut för urinvägsinfektion. Varför ska det här hända mig just nu? Och varför måste allt komma samtidigt? Måste ta mig ut sen och köpa Tranbärsjuice, det ska tydligen vara bra om man har urinvägsinfektion.

Drog ut igår runt 22 hem till Mona & Tord, Benny hade vart och hämtat vin åt dom så det blev några glas :)
Och han var snäll och gav mig ett paket cigaretter innan han åkte, så tack och lov hade jag cigg i morse när jag gick upp :)
Fick ett samtal i morse också från Adecco, dom sökte Patrik så förhoppningsvis handlar det om något jobb. Men just nu är han i Finland så han får ta numret när han kommer tillbaka till Kumla. Kan nog vara rätt bra för honom att få ett jobb så att livet kan börja gå mot rätt riktning för honom, så jag håller tummarna!

Har pratat med mamma i nästan 40 minuter på telefon idag också, det var skönt för vi har inte pratat så mycket de sista veckorna, men det är för att jag inte har orkat. Älskar dig mamma :love:

Och syster vattnade mina torra och vissna blommor igår, tror inte att det finns något hopp för dom längre haha. Har ändå haft dom enda sen vi flyttade in för 2 år sen, men nu har det blivit så att jag inte har vattnat dom nånting :/
Ja det är inte mycket jag har gjort här i lägenheten de senaste veckorna, men det ska nog ändras snart..

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0