Mat

Usch känner mig alldeles pluffsig :( Måste ha vart vitlöksbrödet igår kväll, eller så är det väl alla öl!
Mår extremt illa just nu, så det blir ingen mat för mig förän vi ska grilla, får hoppas att jag får i mig nåt då..
Och ska man grilla måste man väl ordna med massa grejer? Grill, mat, bestick tillbehör mm.
Jag som just nu börjar bli fattig får snåla, jag tar med mig korv hemifrån, sen är det viktigaste umgänget och ölen :)
Hoppas vädret håller i sig bara.

Har precis duschat, och Emelie sover fortfarande, vet inte när hon gick och la sig i natt, jag gick väl in vid tolv ungefär, var helt slut!
Även om jag har sovit några timmar så känner jag mig inte utvilad, har alla dessa drömmar, det är riktigt jobbgt.
VARJE NATT, så drömmer jag om det jag inte vill drömma om :( Då är det det första jag tänker på när jag vaknar och då känns dagen inte speciellt rolig.
Jaja, vet inte  hur jag ska göra med allt  för att få det att funka, det visar sig väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0