Marieberg

Kom för ett tag sen hem från Marieberg, var där med Linda idag och handlade lite :) blev nöjd faktiskt!
Är verkligen jättejätte trött, men det går inte att sova. Åt 2 cheeseburgare också sen mådde jag riktigt illa..
Jag har ju inte vart så snäll mot magen de senaste dagarna så den maten kom väl som en chock för magsäcken..
Glad att jag fick i mig nånting i alla fall.
Har 3 öl här hemma, funderar på om jag ska dricka idag eller ej, men då måste jag ta bussen fram om ca 1 timma så att jag hinner med bolaget, hm. vet fan inte hur jag ska göra... känner mig helt orkeslös just nu och mår bara illa!

Krogen eller ej?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo kom igen nu, häng på ut, kan ju inte sitta där hemma & glo, då blir du ju bara depp! Kommer du ut & hittar på något så kan du ju fokusera på något annat en stund. Puss

2009-04-03 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0