Jag tror jag spyr

Har precis kommit hem, var hemma hos Frida och dom en sväng, Stefan bjöd på en öl och det var ju välbehövligt.
Sen gick jag och Emelie till torget och handlade det som behövdes, Kaffe, mjölk, toapapper och shampo. Och SB såklart!
Kom hem för en sväng sen, Emelie var så gullig och erbjöd sig att diska :) Jag passade på att plocka fram en form ur kylen som innehåller gammal fläskfilé, säkert över en månad gammal,  HÖLL PÅ ATT SPY!
Hon tyckte att jag skulle slänga formen, men jag tänkte att nej det ska jag inte göra, så jag sprayade på lite medel och det började ryka om möglet, haha! Tror nog att jag slänger den ändå :P
Fick föresten i mig nästan en hel korv med bröd idag :) Gick ju till macken i morse och det såg så gott ut med all korv och mat som låg där, då sög det i magen, hade ju inte käkat sen i fredags när Linda & jag var på M-berg..

Nu luktar det massa kaffe, gott!
Så kaffe och sen lite öl på det..

Tråkigt när man inte ens kan höra av sig :( Bara skiter i en totalt!


I wanna feel that happyness and joy of life again..


Kommentarer
Postat av: Emelie*

hahah , det var inte lite mögel xD loveyou <3

2009-04-06 @ 19:51:14
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0