Börjar få i ordning..

Idag har jag fixat lite, tagit tag i tvätten, lagt på nya sängkläder m.m så nu ser sovrummet ut som det ska igen :)
Åt precis några pommes till tabletterna, nu är första kartan klar :) Men när jag skulle trycka ut den sista i kartan så fanns det ingen tablett där!? Konstigt, fick börja på den nya..

Har tagit en tvätt tid till kl 7 i morgon bitti, har rensat ut det som är mitt för jag har ingen lust att tvätta någon annans kläder..

ska bli skönt med massa rent i alla fall.


Sen har jag hört olika av folk hela tiden, att man kan och att man inte kan/ska! Men är det värt att ta den risken? hm, blir att fundera på det, och se hur jag mår i morgon.
Och det som har vart så härligt väder idag, och det enda jag har vart ute är fram och tillbaka till brevlådan :P men jag börjar bli frisk nu så det har vart bra för mig att bara stanna inne och ta det lugnt!

Ah skönt i morgon, rena kläder, duscha, sminka mig, som jag har längtat hahaha! ;)

Hoppas alla får en trevlig kväll :)

Nu ser det äntligen ut som vanligt :) Synd att jag inte har några före bilder att visa :)


 




Inga dåliga tvättpåsar man ska ta itu med i morgon :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte farligt, men medicinen verkar inte då, så du riskerar att bli sjuk igen, kanske värre än första gången, så mitt tips håll dig nykter :)kram

2009-04-16 @ 19:48:03
URL: http://www.nogg.se/pannanna
Postat av: nettab

aaa fan vill inte ha glajjor hahaha ;P

passar du i dina? har nog aldirg sett dig i dom :P

2009-04-16 @ 21:14:55
Postat av: L

Vad fint överkast! Liknar det som mamma och pappa har lite, dom köpte det på Kid tror jag. Kommer snart o hälsar på hemma hos dig. DU har så mysigt :)

2009-04-22 @ 00:05:56
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0